jueves, 29 de marzo de 2007

Kontes Politiks

Us animeu a participar al primer concurs de contes polítics? Vinga va, a veure si un miniconte us serveix de inspiració:

ELS TRES PORQUETS

hi havia una vegada tres porquets que eren germans. Es deien Ángel, Mariano, i Eduardo. El llop José Luís sempre els estava perseguint per a menjarse’ls, i això els hi feia molta por. És per això que van decidir fer-se una casa on refugiar-se. “De chapapote, de chapapote! jo me la faré de chapapote!”, va dir en Mariano. “Doncs jo no ho tinc molt clar, mantindré dos vies de construcció”, va dir l’Ángel. “No sabeu absolutament res de construcció, jo em faré una promoció sencera i a més a més de totxo”.

Un bon 14 de Març, el llop va aparéixer. Atemoritzats, els porquets van córrer ràpidament cap a les seves cases.

La casa del Mariano va ser molt fàcil de destruir, a base de desfilar els fins filets de chapapote. El petit mariano va fugir atemoritzat a casa del seu germà Ángel.
Aquest finalment havia descartat la opció de fer la casa de ciment i en canvi el que va fer va ser un castell de naipes. El llop va bufar mol molt fort, i el castell es va desplomar.

Es podia veure l’horror en el rostre dels porquets, que van començar a córrer buscant refugi a la macro urbanització que s’havia construit el seu germà Eduardo. Desgraciadament per a ells, es van perdre en la inmensitat d’aquella selva urbana, acabant en un carrer sense sortida, i inevitablement (oh cruel destí) van acabar saciant l’apetit del llop José Luís.

No hay comentarios: