domingo, 18 de marzo de 2007

Els Memes fan pensar...

Doncs, sí, mira que me'l esperava aquest meme, però un cop disposat a escriure, no és tan fàcil. El meu primer meme m'arriba del blog de la Jordina, i es tracta de explicar quines van ser les tres persones o personatges que més et van marcar durant la infancia. N'hi ha tants que he decidit agrupar-los en categories en les que hi haurà un guanyador...


  • Personatges de la pantalla
    En aquesta categoría podría nombrar, per una part als meus ídols dels videojocs: Twinsen i Link, i per una altra als de la tele: Goku i les tortugues ninja (si m'he de quedar amb una, amb el Donatello sens dubte!). Després de molt rumiar-ho, em quedo amb el Twinsen. Em va marcar molt el fet de anar resolent problemes quotidians en un entorn bastant feliç, fins que poc a poc anaves entrant en una trama en la que al final, com no, et tocava la feina de salvar el món (dos móns!). Em feia sentir com si qualsevol persona pogués salvar el món. Aix..

  • Thanks ImageShack!

  • Música
    Influenciat pel meu germà, indiscutiblement (i bastant inconscientment, ja que jo passava bastant de la música, tristament) van marcar els meus gustos els típcs oasis i blur, i la música de l'estil. Altres noms: Smashing pumpkins,supergrass, nirvana...i també muse, vaig sentir un disc que s'havia comprat el meu germà, que, francament no m'agradava gens, però influenciar-me, m'ha influenciat, perquè a dia d'avui són els meus favorits...Bé, en definitiva, crec que el que m'ha marcat més es Blur, pel seu estil i la seva inquietud per a fer música fresca. Si s'ha de dir una persona, evidentment seria Damon Albarn, però en aquells temps, jo no en tenia ni idea de qui era aquest señor.

  • Thanks ImageShack!

  • Llibres
    Em venen a la ment tres noms: Astérix, Tintin, i Manolito Gafotas. Aquí no hi ha discussió possible, vaig ser un autèntic tintinòleg gràcies a les lectures i relectures de tots els còmics, inclús tinc per aquí una mega edició del "lotus blau" que m'encanta. Menció especial, però, al Manolito Gafotas, que va despertar molt del sentit de l'humor que tinc actualment.
    Thanks ImageShack!




Alguna vegada us heu preguntat quan s'acaben els memes? Doncs s'acaben quan tothom l'ha fet (lògic no?). És el que passa, que tothom que conec amb un blog actiu, ja l'ha fet! De totes maneres, animo a la Judit Cirera i al Ruben Anye a que estrenin blog.

2 comentarios:

Oriol Yuguero dijo...

EI! Tintinòleg!

Enhorabona pel Blog!

Oriol

Eric Alarcón dijo...

Ostia, un altre tintinòleg. Algun dia dominarem el món! (però no li diguis a ningú)

Eric.