sábado, 12 de enero de 2008

¿Debe un roedor roer robles?



-¿Cuántos robles roería un roedor, si los roedores royeran robles?
-Un roedor no roería robes, ya que los roedores no roen robles
-Pero si un roedor pudiera roer y royera alguna cantidad de robles, ¿cuántos robles roería un roedor?
-Aunque un roedor pudiera roer robles, y aunque un roedor royera robles, ¿debe un roedor roer robles?
-Un roedor debería roer si un roedor pudiera roer robles, siempre que el roedor royera robles.
-...Oh, cállate 


-¿Qué es exactamente lo que haces aquí?
-Soy cartógrafo
-¿conque haces naipes? ¿Aquí?


-Las diez
(al cabo de un rato) -Veamos, siguen siendo las diez
(al cabo de un rato) -Vaya, en esta isla SIEMPRE son las diez


Ah...les aventures gràfiques. Ja no fan jocs com aquestos, en el que t'havies de trencar el coco. En les que inclús et podies passar setmanes enganxat en un lloc, recorrent un món de fantasia buscant la sol·lució. Amb un gran sentit de l'humor. Amb pollastres amb politges al mig.

Ron Gilbert. Tim Schaffer. Torneu!

2 comentarios:

Ebaches dijo...

Guybrush Treepwood és un heroi d'infància...i un lloc comú per milers de joves que vam viure les seves aventures i les vam compartir...si, ja no fan jocs com aquests.MOnkey Island, Indy o la saga de Maniac Mansion i Days of the Tentacle...són alguns exemples de grans jocs que et feien riure en els dies que un ordinador no tenia més potència que qualsevol dels telèfons mòbils actuals... QUE TORNIN JA!!!

Eric Alarcón dijo...

Si...sort del SCUMM, que ens permet reviure velles glòries, jeje...
Encara em queden algunes per passar-me, de fet, com el sam & max, mai me l'he acabat.


Salut!

PD: curiositat, saps d'on ve el nom de guybrush? Resulta que els artistes del joc utiitzaven el programa "paint brush", que generava fitxers amb extensió ".brush" (com ara son comuns els jpeg). Doncs bé, no sabien quin nom ficar-li al monigot que acabaven de parir...així que li van ficar "guy" (noi). El que va quedar Guy.brush (chico brocha).