miércoles, 18 de julio de 2007

Turisme memendial

Nou meme amb orígen el blog de Sir Oriol i amb destí el w.c. de Eric. Senyors passatgers, seguin còmodament i escoltin amb atenció els meus destins favorits:

Magradaria anar a:
  • Múnich
  • Nova York
  • Kyoto
  • Helsinki
  • Sydney
  • Lyon

M'agradaria tornar a:
  • Londres
  • Bath
  • Paris
  • Angers
  • Toulouse
  • Punta Cana
  • Casa

(extra) M'agradaria tornar de:
  • Lluna

Està molt bé això de viatjar, pero jo em pregunto què coi van veure els esquimals per quedar-se alli? Perquè tothom sap que l'home és originari de Àfrica, és a dir, els esquimals van recorrer tot el món, NO ELS HI VA AGRADAR, i quan van arribar al pol van dir: "aquí, no?".
Aquest es el dubte que "desasosiega el sosiego" a Luis Piedrahita.

Li paso el meme al amigo pompa i al amigo servilleta usada, que no contestaràn ni tenen blog, però tenen la excusa de no existir.

No hay comentarios: