lunes, 5 de noviembre de 2007

Bloqueig creatiu

Fa temps que no actualitzo...ho sento! Sí, tinc un bloqueig creatiu (un bloqueig en un bloq, mai millor dit), que no em surten les paraules ni per escriure sobre el tema més banal.
Per tal de superarho he decidit que em ficaré a parlar del tema més megabanal que se m'acudeixi. Començarem per un brainstorming de temes estúpids/superficials/carents de sentit/banals.

-La misteriosa aparició d'un plàtan davall d'una pela de patata
-La història de l'home que es va oblidar que estava pujat a una escala
-La anomalía de peter-cogsway (divulgació científica)
-Inglaterra y las ingles. Estudio etimológico y relación si la hubiera -o hubiese-
-El euskera -o euskese-
-Supertotxo arriba a la terra
-Els maons del règim de Mao
-Els marrons del règim de Marro (¿?)
-Deu mes dos, deu mes dos, vine a jugar amb nosaltres
-Apilar pesols (art)

Us vull dir que, evidentment, no teniu perquè sofrir el procès d'elaboració d'un post meu, però com ja he dit, experimento un bloqueig creatiu i crec que us mereixeu tota la sinceritat del món.

Després d'una bona estona pensant, escolliré la primera, La misteriosa aparició d'un plàtan davall d'una pela de patata, ja que després d'intentar escollir una opció per la vía del raonament que ha fracassat estrepitosament, he pensat que les primeres idees són el que conta, són la essència del nostre cervell.

Bé, ens veiem en el proper post, el títol del qual serà La misteriosa aparició d'un plàtan davall d'una pela de patata.



No hay comentarios: